Sponsoring

De kunstschaatssport is in volle expansie en geniet van een groeiende aandacht in de media. Met 140 leden waaronder niemand minder dan Kevin Van der Perren is Kunstschaatsclub Heuvelkouter één van de meest dynamische clubs van België.

Een kwaliteitsvolle sportieve begeleiding op elk niveau, vanaf de initiatiegroepen tot de topsporters en het organiseren van evenementen en shows vragen echter een grote financiële draagkracht. Dit kan enkel met de medewerking van sponsors die de kunstschaatssport een warm hart toedragen. In ruil voor hun steun kunnen wij heel wat zichtbaarheid en naambekendheid aanbieden.

Sponsoringmogelijkheden

Voor € 150 kunnen sponsors een plaatsje op onze website versieren. De sponsors zullen zichtbaar zijn op elke pagina van de website.

Enkele opties zijn :

• advertentie in het clubblad : vanaf € 30 voor 1/4 A4, minimum 3 x per seizoen)
  • vermelding op flyers voor de clubgala : vanaf € 20
  • plaatsen van reclamedoek langs de boord van de ijspiste tijdens de clubgala : € 100
  • bedrukking club T-shirt
Onze professionele show 'Ice Fantillusion' onder leiding van Kevin Van der Perren kent telkens een zeer groot succes. Ook hier zijn er tal van sponsoringmogelijkheden : projectie van de sponsors op een scherm, reclamedoeken, advertentie in het programma, flyerreclame, business seats, ...

Indien u bereid bent de club te steunen met één van bovenvermelde opties of een andere vorm van sponsoring overweegt, aarzel dan niet contact op te nemen met Danièle September per mail of op het nummer 0475/643845.

Subsidies Gemeente Liedekerke

Ieder jaar ontvangen wij subsidies van de Gemeente Liedekerke. Daardoor kunnen wij een korting van 10 euro toekennen voor het lidmaatschap van de minderjarigen uit Liedekerke. KSC Heuvelkouter dankt dan ook de gemeente alsook haar bijzonder dynamische sportfunctionaris, Bert De Bruyn !