Show "Ice Fantillusion"

Drie jaar geleden heeft Kevin Van der Perren samen met een paar enthousiaste en dynamische vrienden en familieleden, en met de medewerking van verschillende leden van onze club, een showteam opgericht. Dit team traint onder zijn leiding en brengt jaarlijks een denderende show op onze ijsbaan.

"Ice Fantillusion", dat kleinschalig en ietwat amateuristisch begon, is ondertussen uitgegroeid tot een van de meest toonaangevende kunstschaatsproducties in België.

In de rubriek fotoalbum vind je foto's van de vorige shows.

Voorzie alvast een plaatsje in je agenda voor onze show van dit seizoen op 12 en 13 mei 2007. Zitplaatsen op de hoofdtribune kunnen gereserveerd worden via mail bij marleen.degols@telenet.be

Je kan een DVD van de show bestellen aan de prijs van 15 euro (+ 3 euro verzendingskosten) door betaling op :

ICEFANTILLUSION 734-0159165-94
      met vermelding 'DVD + naam en adres'