NL | ENG | FRA
`

Mogelijkheden > Showteam

Twee jaar geleden heeft Kevin Van der Perren het showteam 'Ice Fantillusion' opgericht (showteam binnen onze club). Dit team speelt een belangrijke rol in de shows die Kevin op onze ijsbaan maar soms ook op andere ijsbanen inricht.

De shows zijn telkens rond een bepaald thema opgebouwd : Zorro, The Lion King, Aladdin,... . Decors en kostuums zorgen voor een feeërieke sfeer.

Kevin en Belgische & buitenlandse topschaatsers treden hierin op samen met de leden van het showteam. Ga alvast eens in onze fotoalbum kijken, en je zal snel merken hoe fantastisch deze shows wel zijn !

Heb je ook zin om lid te worden en te schaatsen naast Kevin ? Dat kan !

Toelatingsvoorwaarden :

• lid zijn van Kunstschaatsclub Heuvelkouter
  • de 2de ster behaald hebben
  • je engageren om aan alle repetities deel te nemen behalve wanneer je ziek bent natuurlijk (andere belangrijke redenen moet je met Kevin bespreken)