Mogelijkheden > Groepslessen

Tijdens de groepslessen worden de schaatsers ingedeeld in 3 groepen volgens hun niveau en krijgen zij les van ervaren monitoren/monitrices. Deze lessen worden georganiseerd van september tot mei, ook tijdens de schoolvakanties maar je kan op ieder ogenblik van het seizoen starten.

De lessen gaan door op :

• woensdag van 16u30 tot 17u30
  • zondag van 8u30 tot 9u30

Je kan dus twee maal per week komen maar dat is geen verplichting. Hoe meer je komt hoe sneller je vooruitgaat natuurlijk !

Twee maal per jaar worden er clubtesten georganiseerd zodat je van het ene niveau naar het andere kan doorschuiven.

Buiten de groepslessen kan je natuurlijk ook extra-oefenen. Zo ga je sneller naar een hogere groep. Ga kijken bij Individuele competitie => trainingsuren, om te zien wanneer dit kan.

PROEFLESSEN

Alvorens je in te schrijven kan je aan één groepsles deelnemen om na te gaan of het je werkelijk bevalt. Om deze les aan te vragen stuur je een mailtje naar Daniele September of bel je naar 0475 643 845.

Wanneer er een datum afgesproken is, kom je 15 minuutjes voor aanvang van de les (ingang via de deur helemaal links aan de voorgevel), je wordt dan opgevangen door een clubverantwoordelijke aan wie je naam, voornaam, adres en geboortedatum opgeeft.

• Doe warme, soepele en comfortabele kleren aan (geen rok of jurk !) en handschoenen.
  • Indien je zelf geen schaatsen hebt kan je deze huren voor 1 euro 40 per beurt.
  • Minderjarigen moeten vergezeld zijn door een meerderjarig familielid of kennis.

Na deze eerste proefles moet je lid worden indien je wil blijven schaatsen in clubverband.

Opgelet : in het lidgeld is de toegangsprijs tot het ijs niet begrepen ! Deze bedraagt 4 euro per uur. Men kan echter ook een beurtenkaart aan 30 euro voor 10 uur aankopen die dan door ons bijgehouden en ingevuld wordt. Betaling gebeurt in contant of door storting op rekening 001-3901969-26 van VZW Kunstschaatsclub met vermelding "beurtenkaart + naam en voornaam van de schaatser".